B. AYBEK And T. KARATAŞ, "Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2017
AYBEK, B. And KARATAŞ, T. 2017. Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .
AYBEK, B., & KARATAŞ, T., (2017). Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması . 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
AYBEK, BİRSEL, And TUĞÇE KARATAŞ. "Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2017
AYBEK, BİRSEL And KARATAŞ, TUĞÇE. "Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2017
AYBEK, B. And KARATAŞ, T. (2017) . "Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={BİRSEL AYBEK And author={TUĞÇE KARATAŞ}, title={Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması}, congress name={5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}