U. YENİPINAR And O. YILDIRIM, "Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management , vol.13, no.1, pp.28-46, 2016
YENİPINAR, U. And YILDIRIM, O. 2016. Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management , vol.13, no.1 , 28-46.
YENİPINAR, U., & YILDIRIM, O., (2016). Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management , vol.13, no.1, 28-46.
YENİPINAR, OYA, And OYA YILDIRIM. "Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management , vol.13, no.1, 28-46, 2016
YENİPINAR, OYA B. And YILDIRIM, OYA. "Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management , vol.13, no.1, pp.28-46, 2016
YENİPINAR, U. And YILDIRIM, O. (2016) . "Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management , vol.13, no.1, pp.28-46.
@article{article, author={OYA BERKAY KARACA And author={OYA YILDIRIM}, title={Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management}, year=2016, pages={28-46} }