H. ÇİFTÇİ And H. AYYILDIZ, "Nöroiktisat Işığında Rekabetçi karar Alma Sürecinde Duygular Rolleri ve Önemi," Ekonomi Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, pp.58-81, 2016
ÇİFTÇİ, H. And AYYILDIZ, H. 2016. Nöroiktisat Işığında Rekabetçi karar Alma Sürecinde Duygular Rolleri ve Önemi. Ekonomi Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2 , 58-81.
ÇİFTÇİ, H., & AYYILDIZ, H., (2016). Nöroiktisat Işığında Rekabetçi karar Alma Sürecinde Duygular Rolleri ve Önemi. Ekonomi Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, 58-81.
ÇİFTÇİ, HAKKI, And HAMDİ AYYILDIZ. "Nöroiktisat Işığında Rekabetçi karar Alma Sürecinde Duygular Rolleri ve Önemi," Ekonomi Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, 58-81, 2016
ÇİFTÇİ, HAKKI And AYYILDIZ, HAMDİ. "Nöroiktisat Işığında Rekabetçi karar Alma Sürecinde Duygular Rolleri ve Önemi." Ekonomi Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, pp.58-81, 2016
ÇİFTÇİ, H. And AYYILDIZ, H. (2016) . "Nöroiktisat Işığında Rekabetçi karar Alma Sürecinde Duygular Rolleri ve Önemi." Ekonomi Bilimleri Dergisi , vol.8, no.2, pp.58-81.
@article{article, author={HAKKI ÇİFTÇİ And author={HAMDİ AYYILDIZ}, title={Nöroiktisat Işığında Rekabetçi karar Alma Sürecinde Duygular Rolleri ve Önemi}, journal={Ekonomi Bilimleri Dergisi}, year=2016, pages={58-81} }