F. DEMİRCİ OREL And Ö. KAÇMAZ, "Hedonik ve Faydacı Değerlerin Müşteri Tatminine Etkilerinin Y ve Z Kuşakları Açısından İncelenmesi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, pp.277-297, 2019
DEMİRCİ OREL, F. And KAÇMAZ, Ö. 2019. Hedonik ve Faydacı Değerlerin Müşteri Tatminine Etkilerinin Y ve Z Kuşakları Açısından İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28 , 277-297.
DEMİRCİ OREL, F., & KAÇMAZ, Ö., (2019). Hedonik ve Faydacı Değerlerin Müşteri Tatminine Etkilerinin Y ve Z Kuşakları Açısından İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, 277-297.
DEMİRCİ OREL, FATMA, And ÖZLEM KAÇMAZ. "Hedonik ve Faydacı Değerlerin Müşteri Tatminine Etkilerinin Y ve Z Kuşakları Açısından İncelenmesi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, 277-297, 2019
DEMİRCİ OREL, FATMA D. And KAÇMAZ, ÖZLEM. "Hedonik ve Faydacı Değerlerin Müşteri Tatminine Etkilerinin Y ve Z Kuşakları Açısından İncelenmesi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, pp.277-297, 2019
DEMİRCİ OREL, F. And KAÇMAZ, Ö. (2019) . "Hedonik ve Faydacı Değerlerin Müşteri Tatminine Etkilerinin Y ve Z Kuşakları Açısından İncelenmesi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.28, pp.277-297.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL And author={ÖZLEM KAÇMAZ}, title={Hedonik ve Faydacı Değerlerin Müşteri Tatminine Etkilerinin Y ve Z Kuşakları Açısından İncelenmesi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={277-297} }