O. Ekinci And A. P. BAL, "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.197-203, 2019
Ekinci, O. And BAL, A. P. 2019. Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2 , 197-203.
Ekinci, O., & BAL, A. P., (2019). Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, 197-203.
Ekinci, Onur, And AYTEN PINAR BAL. "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, 197-203, 2019
Ekinci, Onur And BAL, AYTEN P. . "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.197-203, 2019
Ekinci, O. And BAL, A. P. (2019) . "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.2, pp.197-203.
@article{article, author={Onur Ekinci And author={AYTEN PINAR BAL}, title={Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına ve Tutumuna Etkisi}, journal={Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={197-203} }