o. ekinci And A. P. BAL, "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına Ve Tutumuna Etkisi," Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University , vol.7, no.2, pp.1-9, 2019
ekinci, o. And BAL, A. P. 2019. Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına Ve Tutumuna Etkisi. Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University , vol.7, no.2 , 1-9.
ekinci, o., & BAL, A. P., (2019). Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına Ve Tutumuna Etkisi. Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University , vol.7, no.2, 1-9.
ekinci, onur, And AYTEN PINAR BAL. "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına Ve Tutumuna Etkisi," Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University , vol.7, no.2, 1-9, 2019
ekinci, onur And BAL, AYTEN P. . "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına Ve Tutumuna Etkisi." Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University , vol.7, no.2, pp.1-9, 2019
ekinci, o. And BAL, A. P. (2019) . "Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına Ve Tutumuna Etkisi." Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University , vol.7, no.2, pp.1-9.
@article{article, author={onur ekinci And author={AYTEN PINAR BAL}, title={Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Başarısına Ve Tutumuna Etkisi}, journal={Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University}, year=2019, pages={1-9} }