A. ALTIKULAÇ And N. E. AKHAN, "8. Sınıf İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemi ve Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.225-247, 2010
ALTIKULAÇ, A. And AKHAN, N. E. 2010. 8. Sınıf İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemi ve Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3 , 225-247.
ALTIKULAÇ, A., & AKHAN, N. E., (2010). 8. Sınıf İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemi ve Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, 225-247.
ALTIKULAÇ, ALİ, And Nadire Emel AKHAN. "8. Sınıf İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemi ve Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, 225-247, 2010
ALTIKULAÇ, ALİ And AKHAN, Nadire E. . "8. Sınıf İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemi ve Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.225-247, 2010
ALTIKULAÇ, A. And AKHAN, N. E. (2010) . "8. Sınıf İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemi ve Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.3, pp.225-247.
@article{article, author={ALİ ALTIKULAÇ And author={Nadire Emel AKHAN}, title={8. Sınıf İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemi ve Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin Kullanılmasının Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={225-247} }