E. Serindağ, "Öğreterek Öğrenme Yönteminin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Öğretiminde öğreniminde Etkisi," Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.33, pp.36-42, 2007
Serindağ, E. 2007. Öğreterek Öğrenme Yönteminin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Öğretiminde öğreniminde Etkisi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.33 , 36-42.
Serindağ, E., (2007). Öğreterek Öğrenme Yönteminin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Öğretiminde öğreniminde Etkisi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.33, 36-42.
Serindağ, ERGÜN. "Öğreterek Öğrenme Yönteminin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Öğretiminde öğreniminde Etkisi," Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.33, 36-42, 2007
Serindağ, ERGÜN. "Öğreterek Öğrenme Yönteminin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Öğretiminde öğreniminde Etkisi." Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.33, pp.36-42, 2007
Serindağ, E. (2007) . "Öğreterek Öğrenme Yönteminin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Öğretiminde öğreniminde Etkisi." Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.33, pp.36-42.
@article{article, author={ERGÜN SERİNDAĞ}, title={Öğreterek Öğrenme Yönteminin İkinci Yabancı Dil Olarak Almancanın Öğretiminde öğreniminde Etkisi}, journal={Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={36-42} }