D. ZEREN And N. GÖKDAĞLI, "MARKA PRESTİJİ VE MARKA KREDİBİLİTESİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ , 2017
ZEREN, D. And GÖKDAĞLI, N. 2017. MARKA PRESTİJİ VE MARKA KREDİBİLİTESİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ .
ZEREN, D., & GÖKDAĞLI, N., (2017). MARKA PRESTİJİ VE MARKA KREDİBİLİTESİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ .
ZEREN, DENİZ, And NİLÜFER GÖKDAĞLI. "MARKA PRESTİJİ VE MARKA KREDİBİLİTESİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ , 2017
ZEREN, DENİZ And GÖKDAĞLI, NİLÜFER. "MARKA PRESTİJİ VE MARKA KREDİBİLİTESİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ , 2017
ZEREN, D. And GÖKDAĞLI, N. (2017) . "MARKA PRESTİJİ VE MARKA KREDİBİLİTESİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ .
@article{article, author={DENİZ ZEREN And author={NİLÜFER GÖKDAĞLI}, title={MARKA PRESTİJİ VE MARKA KREDİBİLİTESİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={İŞLETME VE İKTİSAT ÇALIŞMALARI DERGİSİ}, year=2017}