E. ÖZGÜR GÜLER Et Al. , "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Reklama Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi," Akdeniz, 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi , Mersin, Turkey, pp.320-328, 2019
ÖZGÜR GÜLER, E. Et Al. 2019. Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Reklama Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi. Akdeniz, 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi , (Mersin, Turkey), 320-328.
ÖZGÜR GÜLER, E., VEYSİKARANİ, D., & KESKİN, D., (2019). Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Reklama Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi . Akdeniz, 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi (pp.320-328). Mersin, Turkey
ÖZGÜR GÜLER, EBRU, DİLEK VEYSİKARANİ, And DİDEM KESKİN. "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Reklama Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi," Akdeniz, 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Mersin, Turkey, 2019
ÖZGÜR GÜLER, EBRU Ö. Et Al. "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Reklama Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi." Akdeniz, 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi , Mersin, Turkey, pp.320-328, 2019
ÖZGÜR GÜLER, E. VEYSİKARANİ, D. And KESKİN, D. (2019) . "Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Reklama Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi." Akdeniz, 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi , Mersin, Turkey, pp.320-328.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EBRU ÖZGÜR GÜLER Et Al. }, title={Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının Reklama Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi}, congress name={Akdeniz, 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi}, city={Mersin}, country={Turkey}, year={2019}, pages={320-328} }