E. Çilingir Altıner And H. Önal, "İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.1, pp.1-18, 2022
Çilingir Altıner, E. And Önal, H. 2022. İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.1 , 1-18.
Çilingir Altıner, E., & Önal, H., (2022). İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.1, 1-18.
Çilingir Altıner, EMEL, And Halil Önal. "İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.1, 1-18, 2022
Çilingir Altıner, EMEL Ç. And Önal, Halil. "İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.1, pp.1-18, 2022
Çilingir Altıner, E. And Önal, H. (2022) . "İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.1, pp.1-18.
@article{article, author={EMEL ÇİLİNGİR ALTINER And author={Halil Önal}, title={İlkokul Öğrencilerinin Sözel Problem Çözerken Kullandıkları Görsel ve Görsel Olmayan Temsillerin İncelenmesi}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2022, pages={1-18} }