A. P. BAL And A. DOĞANAY, "İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Bakış Açıları," Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, pp.156-171, 2009
BAL, A. P. And DOĞANAY, A. 2009. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Bakış Açıları. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2 , 156-171.
BAL, A. P., & DOĞANAY, A., (2009). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Bakış Açıları. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, 156-171.
BAL, AYTEN, And AHMET DOĞANAY. "İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Bakış Açıları," Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, 156-171, 2009
BAL, AYTEN P. And DOĞANAY, AHMET. "İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Bakış Açıları." Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, pp.156-171, 2009
BAL, A. P. And DOĞANAY, A. (2009) . "İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Bakış Açıları." Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.2, pp.156-171.
@article{article, author={AYTEN PINAR BAL And author={AHMET DOĞANAY}, title={İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Bakış Açıları}, journal={Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={156-171} }