F. DEMİRCİ OREL, "Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri," Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.563, pp.41-58, 2012
DEMİRCİ OREL, F. 2012. Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.563 , 41-58.
DEMİRCİ OREL, F., (2012). Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.563, 41-58.
DEMİRCİ OREL, FATMA. "Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri," Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.563, 41-58, 2012
DEMİRCİ OREL, FATMA D. . "Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri." Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.563, pp.41-58, 2012
DEMİRCİ OREL, F. (2012) . "Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri." Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.563, pp.41-58.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri}, journal={Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi}, year=2012, pages={41-58} }