F. Demirci Orel And A. Arık, "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği," 19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , Kayseri, Turkey, pp.47-57, 2020
Demirci Orel, F. And Arık, A. 2020. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği. 19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , (Kayseri, Turkey), 47-57.
Demirci Orel, F., & Arık, A., (2020). Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği . 19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi (pp.47-57). Kayseri, Turkey
Demirci Orel, FATMA, And ABDİL ARIK. "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği," 19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Turkey, 2020
Demirci Orel, FATMA D. And Arık, ABDİL. "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği." 19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , Kayseri, Turkey, pp.47-57, 2020
Demirci Orel, F. And Arık, A. (2020) . "Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği." 19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi , Kayseri, Turkey, pp.47-57.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA DEMİRCİ OREL And author={ABDİL ARIK}, title={Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği}, congress name={19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi}, city={Kayseri}, country={Turkey}, year={2020}, pages={47-57} }