P. FETTAHLIOĞLU And D. KALECİ, "Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji LaboratuvarıEtkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi," 4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Elazığ, Turkey, pp.63, 2016
FETTAHLIOĞLU, P. And KALECİ, D. 2016. Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji LaboratuvarıEtkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi. 4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , (Elazığ, Turkey), 63.
FETTAHLIOĞLU, P., & KALECİ, D., (2016). Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji LaboratuvarıEtkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi . 4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (pp.63). Elazığ, Turkey
FETTAHLIOĞLU, PINAR, And DEVKAN KALECİ. "Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji LaboratuvarıEtkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi," 4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Turkey, 2016
FETTAHLIOĞLU, PINAR And KALECİ, DEVKAN. "Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji LaboratuvarıEtkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi." 4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Elazığ, Turkey, pp.63, 2016
FETTAHLIOĞLU, P. And KALECİ, D. (2016) . "Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji LaboratuvarıEtkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi." 4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Elazığ, Turkey, p.63.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR FETTAHLIOĞLU And author={DEVKAN KALECİ}, title={Moodle Destekli Tahmin Gözlem Açıklama Yönteminin Kullanıldığı Genel Biyoloji LaboratuvarıEtkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi}, congress name={4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium}, city={Elazığ}, country={Turkey}, year={2016}, pages={63} }