K. TARIM And P. ARTUT, "Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and and Numeration Systems," Elementary Education Online , vol.12, no.3, pp.759-769, 2013
TARIM, K. And ARTUT, P. 2013. Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and and Numeration Systems. Elementary Education Online , vol.12, no.3 , 759-769.
TARIM, K., & ARTUT, P., (2013). Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and and Numeration Systems. Elementary Education Online , vol.12, no.3, 759-769.
TARIM, KAMURAN, And PERİHAN ARTUT. "Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and and Numeration Systems," Elementary Education Online , vol.12, no.3, 759-769, 2013
TARIM, KAMURAN And ARTUT, PERİHAN. "Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and and Numeration Systems." Elementary Education Online , vol.12, no.3, pp.759-769, 2013
TARIM, K. And ARTUT, P. (2013) . "Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and and Numeration Systems." Elementary Education Online , vol.12, no.3, pp.759-769.
@article{article, author={KAMURAN TARIM And author={PERİHAN ARTUT}, title={Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and and Numeration Systems}, journal={Elementary Education Online}, year=2013, pages={759-769} }