E. Serindağ, "YABANCI DİL OLARAK ALMANCA DERSLERİNDE İKİLEMELERİN DİDAKTİĞİ ÜZERİNE BİR DERS MODELİ," Social Sciences Studies Journal , vol.4, no.21, pp.3491-3500, 2018
Serindağ, E. 2018. YABANCI DİL OLARAK ALMANCA DERSLERİNDE İKİLEMELERİN DİDAKTİĞİ ÜZERİNE BİR DERS MODELİ. Social Sciences Studies Journal , vol.4, no.21 , 3491-3500.
Serindağ, E., (2018). YABANCI DİL OLARAK ALMANCA DERSLERİNDE İKİLEMELERİN DİDAKTİĞİ ÜZERİNE BİR DERS MODELİ. Social Sciences Studies Journal , vol.4, no.21, 3491-3500.
Serindağ, ERGÜN. "YABANCI DİL OLARAK ALMANCA DERSLERİNDE İKİLEMELERİN DİDAKTİĞİ ÜZERİNE BİR DERS MODELİ," Social Sciences Studies Journal , vol.4, no.21, 3491-3500, 2018
Serindağ, ERGÜN. "YABANCI DİL OLARAK ALMANCA DERSLERİNDE İKİLEMELERİN DİDAKTİĞİ ÜZERİNE BİR DERS MODELİ." Social Sciences Studies Journal , vol.4, no.21, pp.3491-3500, 2018
Serindağ, E. (2018) . "YABANCI DİL OLARAK ALMANCA DERSLERİNDE İKİLEMELERİN DİDAKTİĞİ ÜZERİNE BİR DERS MODELİ." Social Sciences Studies Journal , vol.4, no.21, pp.3491-3500.
@article{article, author={ERGÜN SERİNDAĞ}, title={YABANCI DİL OLARAK ALMANCA DERSLERİNDE İKİLEMELERİN DİDAKTİĞİ ÜZERİNE BİR DERS MODELİ}, journal={Social Sciences Studies Journal}, year=2018, pages={3491-3500} }