A. SIĞIRTMAÇ And H. Çulhaoğlu İmrak, "Kaynaştırma Uygulanan Okulöncesi Sınıflarında Akran İlişkilerinin İncelenmesi," INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.3, no.1, pp.38-65, 2011
SIĞIRTMAÇ, A. And Çulhaoğlu İmrak, H. 2011. Kaynaştırma Uygulanan Okulöncesi Sınıflarında Akran İlişkilerinin İncelenmesi. INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.3, no.1 , 38-65.
SIĞIRTMAÇ, A., & Çulhaoğlu İmrak, H., (2011). Kaynaştırma Uygulanan Okulöncesi Sınıflarında Akran İlişkilerinin İncelenmesi. INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.3, no.1, 38-65.
SIĞIRTMAÇ, AYPERİ, And Hülya Çulhaoğlu İmrak. "Kaynaştırma Uygulanan Okulöncesi Sınıflarında Akran İlişkilerinin İncelenmesi," INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.3, no.1, 38-65, 2011
SIĞIRTMAÇ, AYPERİ And Çulhaoğlu İmrak, Hülya Ç. . "Kaynaştırma Uygulanan Okulöncesi Sınıflarında Akran İlişkilerinin İncelenmesi." INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.3, no.1, pp.38-65, 2011
SIĞIRTMAÇ, A. And Çulhaoğlu İmrak, H. (2011) . "Kaynaştırma Uygulanan Okulöncesi Sınıflarında Akran İlişkilerinin İncelenmesi." INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , vol.3, no.1, pp.38-65.
@article{article, author={AYPERİ SIĞIRTMAÇ And author={Hülya Çulhaoğlu İmrak}, title={Kaynaştırma Uygulanan Okulöncesi Sınıflarında Akran İlişkilerinin İncelenmesi}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION}, year=2011, pages={38-65} }