S. SCHREGLMANN And M. KARAKUŞ, "Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.839-855, 2017
SCHREGLMANN, S. And KARAKUŞ, M. 2017. Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3 , 839-855.
SCHREGLMANN, S., & KARAKUŞ, M., (2017). Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 839-855.
SCHREGLMANN, SİNAN, And MEMET KARAKUŞ. "Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, 839-855, 2017
SCHREGLMANN, SİNAN And KARAKUŞ, MEMET. "Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.839-855, 2017
SCHREGLMANN, S. And KARAKUŞ, M. (2017) . "Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.3, pp.839-855.
@article{article, author={SİNAN SCHREGLMANN And author={MEMET KARAKUŞ}, title={Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={839-855} }