H. DOĞAN SÜDAŞ And S. ÇABUK, "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivlerinin Tüketici Satın Alma ve İletişim Davranışına Etkisi," Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , 2018
DOĞAN SÜDAŞ, H. And ÇABUK, S. 2018. Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivlerinin Tüketici Satın Alma ve İletişim Davranışına Etkisi. Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi .
DOĞAN SÜDAŞ, H., & ÇABUK, S., (2018). Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivlerinin Tüketici Satın Alma ve İletişim Davranışına Etkisi. Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi .
DOĞAN SÜDAŞ, HATİCE, And SERAP ÇABUK. "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivlerinin Tüketici Satın Alma ve İletişim Davranışına Etkisi," Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , 2018
DOĞAN SÜDAŞ, HATİCE D. And ÇABUK, SERAP. "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivlerinin Tüketici Satın Alma ve İletişim Davranışına Etkisi." Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , 2018
DOĞAN SÜDAŞ, H. And ÇABUK, S. (2018) . "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivlerinin Tüketici Satın Alma ve İletişim Davranışına Etkisi." Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi .
@article{article, author={HATİCE DOĞAN SÜDAŞ And author={SERAP ÇABUK}, title={Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivlerinin Tüketici Satın Alma ve İletişim Davranışına Etkisi}, journal={Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2018}