Atıf Formatları
Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. DOĞAN SÜDAŞ And S. ŞAHİN GEÇGEL, "Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi," 1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu , Mersin, Turkey, 2018

DOĞAN SÜDAŞ, H. And ŞAHİN GEÇGEL, S. 2018. Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi. 1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu , (Mersin, Turkey).

DOĞAN SÜDAŞ, H., & ŞAHİN GEÇGEL, S., (2018). Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi . 1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, Mersin, Turkey

DOĞAN SÜDAŞ, HATİCE, And Sedef ŞAHİN GEÇGEL. "Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi," 1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, Mersin, Turkey, 2018

DOĞAN SÜDAŞ, HATİCE D. And ŞAHİN GEÇGEL, Sedef Ş. . "Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi." 1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu , Mersin, Turkey, 2018

DOĞAN SÜDAŞ, H. And ŞAHİN GEÇGEL, S. (2018) . "Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi." 1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu , Mersin, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HATİCE DOĞAN SÜDAŞ And author={Sedef ŞAHİN GEÇGEL}, title={Dijital Girişimcilikte Markaların Sahip Olması Gereken Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin İncelenmesi}, congress name={1. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu}, city={Mersin}, country={Turkey}, year={2018}}