N. GÜREFE And G. SARPKAYA AKTAŞ, "Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği," International Congress on Science and Education , 2018
GÜREFE, N. And SARPKAYA AKTAŞ, G. 2018. Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği. International Congress on Science and Education .
GÜREFE, N., & SARPKAYA AKTAŞ, G., (2018). Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği . International Congress on Science and Education
GÜREFE, NEJLA, And GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ. "Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği," International Congress on Science and Education, 2018
GÜREFE, NEJLA And SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM S. . "Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği." International Congress on Science and Education , 2018
GÜREFE, N. And SARPKAYA AKTAŞ, G. (2018) . "Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği." International Congress on Science and Education .
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEJLA GÜREFE And author={GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ}, title={Matematik Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Açıklayıcı Stratejiler: Asal Sayı ve 0 ile Bölünebilme Örneği}, congress name={International Congress on Science and Education}, city={}, country={}, year={2018}}