S. TÜMKAYA, "Öğretmenlerin Sınıf İçi Disiplin Anlayışları ve Tükenmişlikle İlişkisi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetim , vol.11, no.44, pp.549-568, 2005
TÜMKAYA, S. 2005. Öğretmenlerin Sınıf İçi Disiplin Anlayışları ve Tükenmişlikle İlişkisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetim , vol.11, no.44 , 549-568.
TÜMKAYA, S., (2005). Öğretmenlerin Sınıf İçi Disiplin Anlayışları ve Tükenmişlikle İlişkisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetim , vol.11, no.44, 549-568.
TÜMKAYA, SONGÜL. "Öğretmenlerin Sınıf İçi Disiplin Anlayışları ve Tükenmişlikle İlişkisi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetim , vol.11, no.44, 549-568, 2005
TÜMKAYA, SONGÜL. "Öğretmenlerin Sınıf İçi Disiplin Anlayışları ve Tükenmişlikle İlişkisi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetim , vol.11, no.44, pp.549-568, 2005
TÜMKAYA, S. (2005) . "Öğretmenlerin Sınıf İçi Disiplin Anlayışları ve Tükenmişlikle İlişkisi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetim , vol.11, no.44, pp.549-568.
@article{article, author={SONGÜL TÜMKAYA}, title={Öğretmenlerin Sınıf İçi Disiplin Anlayışları ve Tükenmişlikle İlişkisi}, journal={Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetim}, year=2005, pages={549-568} }