N. AKÇA BERK, "GEÇMİŞİ DENEYİMLEMEK: TARİH DERSİNDE UYGULANABİLECEK TARİHSEL CANLANDIRMAYA İLİŞKİN TARİH ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİ," ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.8, no.28, pp.314-328, 2017
AKÇA BERK, N. 2017. GEÇMİŞİ DENEYİMLEMEK: TARİH DERSİNDE UYGULANABİLECEK TARİHSEL CANLANDIRMAYA İLİŞKİN TARİH ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİ. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.8, no.28 , 314-328.
AKÇA BERK, N., (2017). GEÇMİŞİ DENEYİMLEMEK: TARİH DERSİNDE UYGULANABİLECEK TARİHSEL CANLANDIRMAYA İLİŞKİN TARİH ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİ. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.8, no.28, 314-328.
AKÇA BERK, NEVAL. "GEÇMİŞİ DENEYİMLEMEK: TARİH DERSİNDE UYGULANABİLECEK TARİHSEL CANLANDIRMAYA İLİŞKİN TARİH ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİ," ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.8, no.28, 314-328, 2017
AKÇA BERK, NEVAL A. . "GEÇMİŞİ DENEYİMLEMEK: TARİH DERSİNDE UYGULANABİLECEK TARİHSEL CANLANDIRMAYA İLİŞKİN TARİH ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİ." ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.8, no.28, pp.314-328, 2017
AKÇA BERK, N. (2017) . "GEÇMİŞİ DENEYİMLEMEK: TARİH DERSİNDE UYGULANABİLECEK TARİHSEL CANLANDIRMAYA İLİŞKİN TARİH ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİ." ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.8, no.28, pp.314-328.
@article{article, author={NEVAL AKÇA BERK}, title={GEÇMİŞİ DENEYİMLEMEK: TARİH DERSİNDE UYGULANABİLECEK TARİHSEL CANLANDIRMAYA İLİŞKİN TARİH ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİ}, journal={ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2017, pages={314-328} }