A. P. BAL And P. ARTUT, "Matematik Öğretiminde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına Etkisi," 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences , İstanbul, Turks And Caicos Islands, pp.75, 2017
BAL, A. P. And ARTUT, P. 2017. Matematik Öğretiminde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına Etkisi. 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences , (İstanbul, Turks And Caicos Islands), 75.
BAL, A. P., & ARTUT, P., (2017). Matematik Öğretiminde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına Etkisi . 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences (pp.75). İstanbul, Turks And Caicos Islands
BAL, AYTEN, And PERİHAN ARTUT. "Matematik Öğretiminde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına Etkisi," 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Turks And Caicos Islands, 2017
BAL, AYTEN P. And ARTUT, PERİHAN. "Matematik Öğretiminde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına Etkisi." 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences , İstanbul, Turks And Caicos Islands, pp.75, 2017
BAL, A. P. And ARTUT, P. (2017) . "Matematik Öğretiminde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına Etkisi." 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences , İstanbul, Turks And Caicos Islands, p.75.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYTEN PINAR BAL And author={PERİHAN ARTUT}, title={Matematik Öğretiminde Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğretmen Adaylarının Tutumlarına Etkisi}, congress name={2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences}, city={İstanbul}, country={Turks And Caicos Islands}, year={2017}, pages={75} }