F. DEMİRCİ OREL Et Al. , "Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri," Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.49, no.563, pp.41-59, 2012
DEMİRCİ OREL, F. Et Al. 2012. Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri. Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.49, no.563 , 41-59.
DEMİRCİ OREL, F., NAKIBOĞLU, B. G., & OYGÜR, L., (2012). Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri. Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.49, no.563, 41-59.
DEMİRCİ OREL, FATMA, BEHİYE GÜLSÜN KARAÇAY, And LATİF OYGÜR. "Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri," Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.49, no.563, 41-59, 2012
DEMİRCİ OREL, FATMA D. Et Al. "Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri." Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.49, no.563, pp.41-59, 2012
DEMİRCİ OREL, F. NAKIBOĞLU, B. G. And OYGÜR, L. (2012) . "Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri." Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.49, no.563, pp.41-59.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL Et Al. }, title={Lojistik Hizmetlerde Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarının Müşteri Tatmini Üzerindeki Etkileri}, journal={Finans Politik Ekonomik Yorumlar}, year=2012, pages={41-59} }