Citation Formats
Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin temel eğitim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ve benlik saygıları üzerindeki etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. GÖMLEKSİZ And A. İFLAZOĞLU SABAN, "Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin temel eğitim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ve benlik saygıları üzerindeki etkisi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2001

GÖMLEKSİZ, M. And İFLAZOĞLU SABAN, A. 2001. Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin temel eğitim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ve benlik saygıları üzerindeki etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

GÖMLEKSİZ, M., & İFLAZOĞLU SABAN, A., (2001). Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin temel eğitim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ve benlik saygıları üzerindeki etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

GÖMLEKSİZ, Müfit, And AYTEN İFLAZOĞLU SABAN. "Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin temel eğitim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ve benlik saygıları üzerindeki etkisi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2001

GÖMLEKSİZ, Müfit And İFLAZOĞLU SABAN, AYTEN İ. . "Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin temel eğitim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ve benlik saygıları üzerindeki etkisi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2001

GÖMLEKSİZ, M. And İFLAZOĞLU SABAN, A. (2001) . "Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin temel eğitim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ve benlik saygıları üzerindeki etkisi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

@article{article, author={Müfit GÖMLEKSİZ And author={AYTEN İFLAZOĞLU SABAN}, title={Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin temel eğitim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarısı ve benlik saygıları üzerindeki etkisi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2001}