S. OKUMUŞ Et Al. , "Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi," İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.2, pp.727-745, 2017
OKUMUŞ, S. Et Al. 2017. Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi. İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.2 , 727-745.
OKUMUŞ, S., ÇAVDAR, O., ALYAR, M., & DOYMUŞ, K., (2017). Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi. İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.2, 727-745.
OKUMUŞ, SEDA Et Al. "Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi," İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.2, 727-745, 2017
OKUMUŞ, SEDA Et Al. "Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi." İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.2, pp.727-745, 2017
OKUMUŞ, S. Et Al. (2017) . "Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi." İlköğretim Online (elektronik) , vol.16, no.2, pp.727-745.
@article{article, author={SEDA OKUMUŞ Et Al. }, title={Kimyasal Denge Konusunun Mikro Boyutta Anlaşılmasına Farklı Öğretim Yöntemlerinin Etkisi}, journal={İlköğretim Online (elektronik)}, year=2017, pages={727-745} }