D. ZEREN And M. ELHAN, "Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, no.2, pp.144-159, 2017
ZEREN, D. And ELHAN, M. 2017. Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, no.2 , 144-159.
ZEREN, D., & ELHAN, M., (2017). Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, no.2, 144-159.
ZEREN, DENİZ, And MUSTAFA ELHAN. "Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, no.2, 144-159, 2017
ZEREN, DENİZ And ELHAN, MUSTAFA. "Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, no.2, pp.144-159, 2017
ZEREN, D. And ELHAN, M. (2017) . "Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, no.2, pp.144-159.
@article{article, author={DENİZ ZEREN And author={MUSTAFA ELHAN}, title={Fiyat Promosyonlarına Yönelik Tüketici Tutumlarına Etki Eden Faktörler}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={144-159} }