F. DEMİRCİ OREL And D. Karacan, "Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi," Pazarlama Dünyası , no.2, pp.30-37, 2007
DEMİRCİ OREL, F. And Karacan, D. 2007. Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi. Pazarlama Dünyası , no.2 , 30-37.
DEMİRCİ OREL, F., & Karacan, D., (2007). Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi. Pazarlama Dünyası , no.2, 30-37.
DEMİRCİ OREL, FATMA, And Dilek Karacan. "Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi," Pazarlama Dünyası , no.2, 30-37, 2007
DEMİRCİ OREL, FATMA D. And Karacan, Dilek. "Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi." Pazarlama Dünyası , no.2, pp.30-37, 2007
DEMİRCİ OREL, F. And Karacan, D. (2007) . "Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi." Pazarlama Dünyası , no.2, pp.30-37.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL And author={Dilek Karacan}, title={Firma Finansal Performans Düzeyine Göre Tüketicilerin Marka Denkliğine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının Belirlenmesi}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2007, pages={30-37} }