A. P. BAL And B. F. Fırat, "MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERILERINE VE GÖRSEL MATEMATIK ALGILARINA ETKISININ İNCELENMESI," In MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDIRMELER , Ankara: Serüven yayınevi, 2024, pp.1-14.
BAL, A. P. And Fırat, B. F. MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERILERINE VE GÖRSEL MATEMATIK ALGILARINA ETKISININ İNCELENMESI. 2024. In MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDIRMELER , Serüven yayınevi, Ankara, 1-14.
BAL, A. P., & Fırat, B. F., (2024). MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERILERINE VE GÖRSEL MATEMATIK ALGILARINA ETKISININ İNCELENMESI. MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDIRMELER (pp.1-14), Ankara: Serüven yayınevi.
BAL, AYTEN, And Bayram Fatih Fırat. "MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERILERINE VE GÖRSEL MATEMATIK ALGILARINA ETKISININ İNCELENMESI." In MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDIRMELER , 1-14. Ankara: Serüven yayınevi, 2024
BAL, AYTEN P. And Fırat, Bayram F. . "MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERILERINE VE GÖRSEL MATEMATIK ALGILARINA ETKISININ İNCELENMESI." MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDIRMELER , Serüven yayınevi, 2024, pp.1-14.
BAL, A. P. And Fırat, B. F. (2024) "MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERILERINE VE GÖRSEL MATEMATIK ALGILARINA ETKISININ İNCELENMESI", MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDIRMELER . Ankara: Serüven yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYTEN PINAR BAL And author ={Bayram Fatih Fırat}, chaptertitle={MATEMATIKSEL MODELLEME ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERILERINE VE GÖRSEL MATEMATIK ALGILARINA ETKISININ İNCELENMESI}, booktitle={ MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDIRMELER}, publisher={Serüven yayınevi}, city={Ankara},year={2024} }