M. BİLGİN, "Sosyal Öğrenme Teorisi ve Bilişsel Terapi ile Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Yetkinlik Beklentisinin Oluşumu İlişkisinin İredelenmesi," 9. Ulusal Çocuk ve ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi. , Adana, Turkey, pp.5, 1999
BİLGİN, M. 1999. Sosyal Öğrenme Teorisi ve Bilişsel Terapi ile Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Yetkinlik Beklentisinin Oluşumu İlişkisinin İredelenmesi. 9. Ulusal Çocuk ve ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi. , (Adana, Turkey), 5.
BİLGİN, M., (1999). Sosyal Öğrenme Teorisi ve Bilişsel Terapi ile Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Yetkinlik Beklentisinin Oluşumu İlişkisinin İredelenmesi . 9. Ulusal Çocuk ve ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi. (pp.5). Adana, Turkey
BİLGİN, MEHMET. "Sosyal Öğrenme Teorisi ve Bilişsel Terapi ile Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Yetkinlik Beklentisinin Oluşumu İlişkisinin İredelenmesi," 9. Ulusal Çocuk ve ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi., Adana, Turkey, 1999
BİLGİN, MEHMET. "Sosyal Öğrenme Teorisi ve Bilişsel Terapi ile Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Yetkinlik Beklentisinin Oluşumu İlişkisinin İredelenmesi." 9. Ulusal Çocuk ve ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi. , Adana, Turkey, pp.5, 1999
BİLGİN, M. (1999) . "Sosyal Öğrenme Teorisi ve Bilişsel Terapi ile Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Yetkinlik Beklentisinin Oluşumu İlişkisinin İredelenmesi." 9. Ulusal Çocuk ve ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi. , Adana, Turkey, p.5.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET BİLGİN}, title={Sosyal Öğrenme Teorisi ve Bilişsel Terapi ile Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Yetkinlik Beklentisinin Oluşumu İlişkisinin İredelenmesi}, congress name={9. Ulusal Çocuk ve ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi.}, city={Adana}, country={Turkey}, year={1999}, pages={5} }