P. ARTUT And E. Aslan, "İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi," Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, pp.239-250, 2014
ARTUT, P. And Aslan, E. 2014. İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1 , 239-250.
ARTUT, P., & Aslan, E., (2014). İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, 239-250.
ARTUT, PERİHAN, And E. Aslan. "İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi," Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, 239-250, 2014
ARTUT, PERİHAN And Aslan, E.. "İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi." Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, pp.239-250, 2014
ARTUT, P. And Aslan, E. (2014) . "İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi." Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, pp.239-250.
@article{article, author={PERİHAN ARTUT And author={E. Aslan}, title={İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi}, journal={Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2014, pages={239-250} }