E. Çilingir And P. Artut, "İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi," Marmara Üniversiesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.46, no.46, pp.1-19, 2017
Çilingir, E. And Artut, P. 2017. İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi. Marmara Üniversiesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.46, no.46 , 1-19.
Çilingir, E., & Artut, P., (2017). İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi. Marmara Üniversiesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.46, no.46, 1-19.
Çilingir, EMEL, And PERİHAN ARTUT. "İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi," Marmara Üniversiesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.46, no.46, 1-19, 2017
Çilingir, EMEL Ç. And Artut, PERİHAN. "İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi." Marmara Üniversiesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.46, no.46, pp.1-19, 2017
Çilingir, E. And Artut, P. (2017) . "İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi." Marmara Üniversiesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.46, no.46, pp.1-19.
@article{article, author={EMEL ÇİLİNGİR ALTINER And author={PERİHAN ARTUT}, title={İlkokulda gerçekçi matematik eğitimi ile gerçekleştirilen öğretimin öğrencilerin başarısına, görsel matematik okuryazarlığına ve problem çözme tutumlarına etkisi}, journal={Marmara Üniversiesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={1-19} }