K. Yıldırım Et Al. , "Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.2, no.2, pp.81-96, 2006
Yıldırım, K. Et Al. 2006. Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.2, no.2 , 81-96.
Yıldırım, K., TARIM, K., & İflazoğlu, A., (2006). Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.2, no.2, 81-96.
Yıldırım, K., KAMURAN TARIM, And A. İflazoğlu. "Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.2, no.2, 81-96, 2006
Yıldırım, K. Et Al. "Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.2, no.2, pp.81-96, 2006
Yıldırım, K. TARIM, K. And İflazoğlu, A. (2006) . "Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.2, no.2, pp.81-96.
@article{article, author={K. Yıldırım Et Al. }, title={Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2006, pages={81-96} }