S. ÇABUK And D. ZEREN, "Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili," Pazarlama Dünyası , no.2, pp.24-29, 2005
ÇABUK, S. And ZEREN, D. 2005. Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili. Pazarlama Dünyası , no.2 , 24-29.
ÇABUK, S., & ZEREN, D., (2005). Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili. Pazarlama Dünyası , no.2, 24-29.
ÇABUK, SERAP, And DENİZ ZEREN. "Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili," Pazarlama Dünyası , no.2, 24-29, 2005
ÇABUK, SERAP And ZEREN, DENİZ. "Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili." Pazarlama Dünyası , no.2, pp.24-29, 2005
ÇABUK, S. And ZEREN, D. (2005) . "Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili." Pazarlama Dünyası , no.2, pp.24-29.
@article{article, author={SERAP ÇABUK And author={DENİZ ZEREN}, title={Ekonomik Kriz Dönemlerinde Anlık Alışveriş Yapan Tüketicilerin Profili}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2005, pages={24-29} }