M. İ. Haseki, "Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka," In Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar , Ankara: Detay Yayıncılık, 2020, pp.185-207.
Haseki, M. İ. Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka. 2020. In Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar , Detay Yayıncılık, Ankara, 185-207.
Haseki, M. İ., (2020). Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka. Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar (pp.185-207), Ankara: Detay Yayıncılık.
Haseki, MURAT. "Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka." In Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar , 185-207. Ankara: Detay Yayıncılık, 2020
Haseki, MURAT İ. . "Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka." Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar , Detay Yayıncılık, 2020, pp.185-207.
Haseki, M. İ. (2020) "Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka", Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={MURAT İSMET HASEKİ}, chaptertitle={Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka}, booktitle={ Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }