Citation Formats
Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. TUNCA Et Al. , "Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , pp.999-1008, 2018

TUNCA, N. Et Al. 2018. Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , 999-1008.

TUNCA, N., YEŞİLPINAR UYAR, M., & ALKIN ŞAHİN, S., (2018). Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi . 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.999-1008).

TUNCA, NİHAL, MELİS YEŞİLPINAR UYAR, And SENAR ALKIN ŞAHİN. "Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 2018

TUNCA, NİHAL Et Al. "Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , pp.999-1008, 2018

TUNCA, N. YEŞİLPINAR UYAR, M. And ALKIN ŞAHİN, S. (2018) . "Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , pp.999-1008.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NİHAL TUNCA Et Al. }, title={Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi}, congress name={27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}, pages={999-1008} }