K. TARIM And K. Yıldırım, "Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi," İlköğretim Online , vol.7, no.1, pp.174-187, 2008
TARIM, K. And Yıldırım, K. 2008. Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi. İlköğretim Online , vol.7, no.1 , 174-187.
TARIM, K., & Yıldırım, K., (2008). Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi. İlköğretim Online , vol.7, no.1, 174-187.
TARIM, KAMURAN, And K. Yıldırım. "Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi," İlköğretim Online , vol.7, no.1, 174-187, 2008
TARIM, KAMURAN And Yıldırım, K.. "Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi." İlköğretim Online , vol.7, no.1, pp.174-187, 2008
TARIM, K. And Yıldırım, K. (2008) . "Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi." İlköğretim Online , vol.7, no.1, pp.174-187.
@article{article, author={KAMURAN TARIM And author={K. Yıldırım}, title={Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi}, journal={İlköğretim Online}, year=2008, pages={174-187} }