E. Çelebi, "Televizyon Reklamlarının Çocukların Davranışsal Tutumları Ve Obezite Gelişme Riski Üzerine Etkileri," Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.97-107, 2014
Çelebi, E. 2014. Televizyon Reklamlarının Çocukların Davranışsal Tutumları Ve Obezite Gelişme Riski Üzerine Etkileri. Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4 , 97-107.
Çelebi, E., (2014). Televizyon Reklamlarının Çocukların Davranışsal Tutumları Ve Obezite Gelişme Riski Üzerine Etkileri. Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 97-107.
Çelebi, ENGİN. "Televizyon Reklamlarının Çocukların Davranışsal Tutumları Ve Obezite Gelişme Riski Üzerine Etkileri," Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 97-107, 2014
Çelebi, ENGİN. "Televizyon Reklamlarının Çocukların Davranışsal Tutumları Ve Obezite Gelişme Riski Üzerine Etkileri." Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.97-107, 2014
Çelebi, E. (2014) . "Televizyon Reklamlarının Çocukların Davranışsal Tutumları Ve Obezite Gelişme Riski Üzerine Etkileri." Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.97-107.
@article{article, author={ENGİN ÇELEBİ}, title={Televizyon Reklamlarının Çocukların Davranışsal Tutumları Ve Obezite Gelişme Riski Üzerine Etkileri}, journal={Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={97-107} }