H. A. ÇABUK And S. ÇABUK, "Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi," Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.3, pp.115-125, 1995
ÇABUK, H. A. And ÇABUK, S. 1995. Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi. Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.3 , 115-125.
ÇABUK, H. A., & ÇABUK, S., (1995). Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi. Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.3, 115-125.
ÇABUK, HASAN, And SERAP ÇABUK. "Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi," Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.3, 115-125, 1995
ÇABUK, HASAN A. And ÇABUK, SERAP. "Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi." Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.3, pp.115-125, 1995
ÇABUK, H. A. And ÇABUK, S. (1995) . "Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi." Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.3, pp.115-125.
@article{article, author={HASAN ALTAN ÇABUK And author={SERAP ÇABUK}, title={Bir İşletmede Reklamın Satışlar Üzerindeki Etkisinin Translog Satış Reklam Modeli İle İncelenmesi}, journal={Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi}, year=1995, pages={115-125} }