C. ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU And c. özçicek, "Gıda Ürünlerini Satın Almada Marka Bağımlılığı," Dünya Gıda Dergisi , no.3, pp.84-87, 2000
ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, C. And özçicek, c. 2000. Gıda Ürünlerini Satın Almada Marka Bağımlılığı. Dünya Gıda Dergisi , no.3 , 84-87.
ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, C., & özçicek, c., (2000). Gıda Ürünlerini Satın Almada Marka Bağımlılığı. Dünya Gıda Dergisi , no.3, 84-87.
ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, CELİLE, And SEDA ŞENGÜL. "Gıda Ürünlerini Satın Almada Marka Bağımlılığı," Dünya Gıda Dergisi , no.3, 84-87, 2000
ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, CELİLE Ö. And özçicek, SEDA. "Gıda Ürünlerini Satın Almada Marka Bağımlılığı." Dünya Gıda Dergisi , no.3, pp.84-87, 2000
ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU, C. And özçicek, c. (2000) . "Gıda Ürünlerini Satın Almada Marka Bağımlılığı." Dünya Gıda Dergisi , no.3, pp.84-87.
@article{article, author={CELİLE ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU And author={SEDA ŞENGÜL}, title={Gıda Ürünlerini Satın Almada Marka Bağımlılığı}, journal={Dünya Gıda Dergisi}, year=2000, pages={84-87} }