G. SARPKAYA AKTAŞ, "Matematik Eğitiminde Duyuşsal Özelliklerin Ölçülmesi Görüşme, Tutum Ölçekleri, İlgi Ölçekleri, Kaygı Ölçekleri, Yeterlilik Ölçekleri," In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Ankara: Nobel, 2022, pp.233-258.
SARPKAYA AKTAŞ, G. Matematik Eğitiminde Duyuşsal Özelliklerin Ölçülmesi Görüşme, Tutum Ölçekleri, İlgi Ölçekleri, Kaygı Ölçekleri, Yeterlilik Ölçekleri. 2022. In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Nobel, Ankara, 233-258.
SARPKAYA AKTAŞ, G., (2022). Matematik Eğitiminde Duyuşsal Özelliklerin Ölçülmesi Görüşme, Tutum Ölçekleri, İlgi Ölçekleri, Kaygı Ölçekleri, Yeterlilik Ölçekleri. Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri (pp.233-258), Ankara: Nobel.
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM. "Matematik Eğitiminde Duyuşsal Özelliklerin Ölçülmesi Görüşme, Tutum Ölçekleri, İlgi Ölçekleri, Kaygı Ölçekleri, Yeterlilik Ölçekleri." In Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , 233-258. Ankara: Nobel, 2022
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM S. . "Matematik Eğitiminde Duyuşsal Özelliklerin Ölçülmesi Görüşme, Tutum Ölçekleri, İlgi Ölçekleri, Kaygı Ölçekleri, Yeterlilik Ölçekleri." Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri , Nobel, 2022, pp.233-258.
SARPKAYA AKTAŞ, G. (2022) "Matematik Eğitiminde Duyuşsal Özelliklerin Ölçülmesi Görüşme, Tutum Ölçekleri, İlgi Ölçekleri, Kaygı Ölçekleri, Yeterlilik Ölçekleri", Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ}, chaptertitle={Matematik Eğitiminde Duyuşsal Özelliklerin Ölçülmesi Görüşme, Tutum Ölçekleri, İlgi Ölçekleri, Kaygı Ölçekleri, Yeterlilik Ölçekleri}, booktitle={ Matematik Eğitiminde Öğrenmelerin Değerlendirilmesi ve Uygulama Örnekleri}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2022} }