M. O. Kutlu Et Al. , "Devlet ve Özel Üniversite Hukuk Fakültelerindeki Derslerde ”Öğrenen Kontrolü Stratejisnin” Kullanımı. Two Prescriptive Instructional Theories: Merrill’s Component Display Theory and Reigeluth’s Elaboration Theory ," INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , vol.3, no.2, pp.89-102, 2019
Kutlu, M. O. Et Al. 2019. Devlet ve Özel Üniversite Hukuk Fakültelerindeki Derslerde ”Öğrenen Kontrolü Stratejisnin” Kullanımı. Two Prescriptive Instructional Theories: Merrill’s Component Display Theory and Reigeluth’s Elaboration Theory . INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , vol.3, no.2 , 89-102.
Kutlu, M. O., Yapıcı, A., & Yılmaz, C., (2019). Devlet ve Özel Üniversite Hukuk Fakültelerindeki Derslerde ”Öğrenen Kontrolü Stratejisnin” Kullanımı. Two Prescriptive Instructional Theories: Merrill’s Component Display Theory and Reigeluth’s Elaboration Theory . INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , vol.3, no.2, 89-102.
Kutlu, MAHMUT, ASIM YAPICI, And Ceylan Yılmaz. "Devlet ve Özel Üniversite Hukuk Fakültelerindeki Derslerde ”Öğrenen Kontrolü Stratejisnin” Kullanımı. Two Prescriptive Instructional Theories: Merrill’s Component Display Theory and Reigeluth’s Elaboration Theory ," INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , vol.3, no.2, 89-102, 2019
Kutlu, MAHMUT O. Et Al. "Devlet ve Özel Üniversite Hukuk Fakültelerindeki Derslerde ”Öğrenen Kontrolü Stratejisnin” Kullanımı. Two Prescriptive Instructional Theories: Merrill’s Component Display Theory and Reigeluth’s Elaboration Theory ." INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , vol.3, no.2, pp.89-102, 2019
Kutlu, M. O. Yapıcı, A. And Yılmaz, C. (2019) . "Devlet ve Özel Üniversite Hukuk Fakültelerindeki Derslerde ”Öğrenen Kontrolü Stratejisnin” Kullanımı. Two Prescriptive Instructional Theories: Merrill’s Component Display Theory and Reigeluth’s Elaboration Theory ." INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , vol.3, no.2, pp.89-102.
@article{article, author={MAHMUT OĞUZ KUTLU Et Al. }, title={Devlet ve Özel Üniversite Hukuk Fakültelerindeki Derslerde ”Öğrenen Kontrolü Stratejisnin” Kullanımı. Two Prescriptive Instructional Theories: Merrill’s Component Display Theory and Reigeluth’s Elaboration Theory }, journal={ INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES }, year=2019, pages={89-102} }