H. İNAN And H. DOĞAN, "Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, pp.191-206, 2006
İNAN, H. And DOĞAN, H. 2006. Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2 , 191-206.
İNAN, H., & DOĞAN, H., (2006). Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, 191-206.
İNAN, HİLAL, And HATİCE DOĞAN. "Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, 191-206, 2006
İNAN, HİLAL And DOĞAN, HATİCE. "Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, pp.191-206, 2006
İNAN, H. And DOĞAN, H. (2006) . "Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, pp.191-206.
@article{article, author={HİLAL İNAN And author={HATİCE DOĞAN}, title={Müşteri Odaklı Web Sitelerinin İşletme Pazarlama Kararlarınave Markasına Etkisi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2006, pages={191-206} }