S. OKUMUŞ Et Al. , "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASALREAKSİYONLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA ETKİSİ," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , no.44, pp.358-381, 2017
OKUMUŞ, S. Et Al. 2017. İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASALREAKSİYONLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA ETKİSİ. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , no.44 , 358-381.
OKUMUŞ, S., ÇAVDAR, O., ALYAR, M., & DOYMUŞ, K., (2017). İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASALREAKSİYONLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA ETKİSİ. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , no.44, 358-381.
OKUMUŞ, SEDA Et Al. "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASALREAKSİYONLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA ETKİSİ," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , no.44, 358-381, 2017
OKUMUŞ, SEDA Et Al. "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASALREAKSİYONLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA ETKİSİ." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , no.44, pp.358-381, 2017
OKUMUŞ, S. Et Al. (2017) . "İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASALREAKSİYONLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA ETKİSİ." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , no.44, pp.358-381.
@article{article, author={SEDA OKUMUŞ Et Al. }, title={İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASALREAKSİYONLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA ETKİSİ}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)}, year=2017, pages={358-381} }