E. ÇİLİNGİR And P. ARTUT, "İlkokulda Gerçekçi Matematik Eğitimi ile Gerçekleştirilen Öğretimin Öğrencilerin Başarısına Görsel Matematik Okuryazarlığına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi," EJERCongress 2015 , 2015
ÇİLİNGİR, E. And ARTUT, P. 2015. İlkokulda Gerçekçi Matematik Eğitimi ile Gerçekleştirilen Öğretimin Öğrencilerin Başarısına Görsel Matematik Okuryazarlığına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi. EJERCongress 2015 .
ÇİLİNGİR, E., & ARTUT, P., (2015). İlkokulda Gerçekçi Matematik Eğitimi ile Gerçekleştirilen Öğretimin Öğrencilerin Başarısına Görsel Matematik Okuryazarlığına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi . EJERCongress 2015
ÇİLİNGİR, EMEL, And PERİHAN ARTUT. "İlkokulda Gerçekçi Matematik Eğitimi ile Gerçekleştirilen Öğretimin Öğrencilerin Başarısına Görsel Matematik Okuryazarlığına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi," EJERCongress 2015, 2015
ÇİLİNGİR, EMEL Ç. And ARTUT, PERİHAN. "İlkokulda Gerçekçi Matematik Eğitimi ile Gerçekleştirilen Öğretimin Öğrencilerin Başarısına Görsel Matematik Okuryazarlığına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi." EJERCongress 2015 , 2015
ÇİLİNGİR, E. And ARTUT, P. (2015) . "İlkokulda Gerçekçi Matematik Eğitimi ile Gerçekleştirilen Öğretimin Öğrencilerin Başarısına Görsel Matematik Okuryazarlığına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi." EJERCongress 2015 .
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMEL ÇİLİNGİR ALTINER And author={PERİHAN ARTUT}, title={İlkokulda Gerçekçi Matematik Eğitimi ile Gerçekleştirilen Öğretimin Öğrencilerin Başarısına Görsel Matematik Okuryazarlığına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi}, congress name={EJERCongress 2015}, city={}, country={}, year={2015}}