M. M. Yılmaz And A. Sığırtmaç, "Okul öncesi bilim eğitimine özgü pedagojik alan bilgisi: Öğretmenlerin mesleki gelişimi için bir model önerisi," JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.5, no.2, pp.591-617, 2021
Yılmaz, M. M. And Sığırtmaç, A. 2021. Okul öncesi bilim eğitimine özgü pedagojik alan bilgisi: Öğretmenlerin mesleki gelişimi için bir model önerisi. JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.5, no.2 , 591-617.
Yılmaz, M. M., & Sığırtmaç, A., (2021). Okul öncesi bilim eğitimine özgü pedagojik alan bilgisi: Öğretmenlerin mesleki gelişimi için bir model önerisi. JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.5, no.2, 591-617.
Yılmaz, MELEK, And AYPERİ SIĞIRTMAÇ. "Okul öncesi bilim eğitimine özgü pedagojik alan bilgisi: Öğretmenlerin mesleki gelişimi için bir model önerisi," JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.5, no.2, 591-617, 2021
Yılmaz, MELEK M. And Sığırtmaç, AYPERİ. "Okul öncesi bilim eğitimine özgü pedagojik alan bilgisi: Öğretmenlerin mesleki gelişimi için bir model önerisi." JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.5, no.2, pp.591-617, 2021
Yılmaz, M. M. And Sığırtmaç, A. (2021) . "Okul öncesi bilim eğitimine özgü pedagojik alan bilgisi: Öğretmenlerin mesleki gelişimi için bir model önerisi." JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.5, no.2, pp.591-617.
@article{article, author={MELEK MERVE YILMAZ And author={AYPERİ SIĞIRTMAÇ}, title={Okul öncesi bilim eğitimine özgü pedagojik alan bilgisi: Öğretmenlerin mesleki gelişimi için bir model önerisi}, journal={JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES}, year=2021, pages={591-617} }