S. TÜMKAYA, "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, pp.251-268, 2016
TÜMKAYA, S. 2016. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.25, no.2 , 251-268.
TÜMKAYA, S., (2016). SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, 251-268.
TÜMKAYA, SONGÜL. "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, 251-268, 2016
TÜMKAYA, SONGÜL. "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, pp.251-268, 2016
TÜMKAYA, S. (2016) . "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.25, no.2, pp.251-268.
@article{article, author={SONGÜL TÜMKAYA}, title={SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE YABANCILAŞMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={251-268} }