Atıf Formatları
Pazarlama Araştırması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. ZEREN, "Örneklem Seçimi," In Pazarlama Araştırması , İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım, 2015, pp.208-235.

ZEREN, D. Örneklem Seçimi. 2015. In Pazarlama Araştırması , Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, 208-235.

ZEREN, D., (2015). Örneklem Seçimi. Pazarlama Araştırması (pp.208-235), İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım.

ZEREN, DENİZ. "Örneklem Seçimi." In Pazarlama Araştırması , 208-235. İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım, 2015

ZEREN, DENİZ. "Örneklem Seçimi." Pazarlama Araştırması , Nobel Yayın Dağıtım, 2015, pp.208-235.

ZEREN, D. (2015) "Örneklem Seçimi", Pazarlama Araştırması . İstanbul: Nobel Yayın Dağıtım.

@bookchapter{bookchapter, author ={DENİZ ZEREN}, chaptertitle={Örneklem Seçimi}, booktitle={ Pazarlama Araştırması}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={İstanbul},year={2015} }