A. DOĞANAY And M. SARI, "Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Özelliklerinin Düşünme Dostu Sınıf Özelliklerini Yordama Düzeyi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, pp.21-36, 2012
DOĞANAY, A. And SARI, M. 2012. Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Özelliklerinin Düşünme Dostu Sınıf Özelliklerini Yordama Düzeyi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1 , 21-36.
DOĞANAY, A., & SARI, M., (2012). Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Özelliklerinin Düşünme Dostu Sınıf Özelliklerini Yordama Düzeyi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, 21-36.
DOĞANAY, AHMET, And MEDİHA SARI. "Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Özelliklerinin Düşünme Dostu Sınıf Özelliklerini Yordama Düzeyi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, 21-36, 2012
DOĞANAY, AHMET And SARI, MEDİHA. "Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Özelliklerinin Düşünme Dostu Sınıf Özelliklerini Yordama Düzeyi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, pp.21-36, 2012
DOĞANAY, A. And SARI, M. (2012) . "Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Özelliklerinin Düşünme Dostu Sınıf Özelliklerini Yordama Düzeyi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.1, pp.21-36.
@article{article, author={AHMET DOĞANAY And author={MEDİHA SARI}, title={Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Özelliklerinin Düşünme Dostu Sınıf Özelliklerini Yordama Düzeyi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2012, pages={21-36} }